lauantai 3. helmikuuta 2018

Kuinka tallentaa pyörät autotalliin

Jotta pyörät ja renkaat voitaisiin tallentaa helpommin, sinun on tiedettävä joitakin asioita. Tämä on vaikeaa, koska ei ole heti mahdollista löytää sopivaa säilytyspaikkaa. Ja sitten on myös tärkeää tietää, missä asemassa pyörä asetetaan, niin että rengas ei muodosta muotoa. Koska pyörät ovat yksinkertaisesti melko pitkään autotalliin ilman toimintaa, sinun on ymmärrettävä joitakin vivahteita ja salaisuuksia, joiden avulla voit välttää kumin muodonmuutoksen. Tätä varten valitse oikea paikka ja optimaaliset olosuhteet pyörille. Tässä artikkelissa on hyödyllisiä vinkkejä ja tietoja, jotka auttavat pyörien tallentamisessa.

Renkaiden varastointi on mahdollista pyörillä ja pumpata ne normaaliin ilmaan. Jotkut käyttävät sitä, mutta se ei ole täysin oikea. Pyöröiden käyttöpaine painaa koneen painoa. Artikkelissa näytetään tämän vaihtoehdon tallennustekijät.

Tehdä paikka tallentaa pyörät kunnolla autotalliin.

Jotta tuotteet voidaan tallentaa autotalliin, sinun on ensin päätettävä, mihin ne ovat. Useimmat kuljettajat voivat tarjota renkaan kulman. Tämä ei ole täysin oikea, koska tämä vaihtoehto voi vahingoittaa tuotetta. On syytä huomata, että jos renkaat tulevat välittömästi levyille, on kuitenkin mahdollista säilyttää se jotenkin. Mutta jos puhut kumin asettamisesta ilman levyjä, viimeinen rengas kärsii.

Yllä puhuimme vaaka-asennosta. Pystyasennossa se voi vaikuttaa myös pyöriin. Jos tallennat niitä ilman levyjä tällä tavalla, jatkokäyttötilassa ne kulkevat jatkuvasti ilmaa. Jos laitat kumin tähän levyyn, niin periaatteessa sillä on vain vähän vaikutusta siihen. Tuotteet vievät kuitenkin paljon tilaa autotalliin. Seuraavassa on muutamia käteviä ja vaarattomia vaihtoehtoja:

  • voit tehdä erillisen telineen neljälle renkaalle, kullekin erilliselle hyllylle;
  • koska autotalli on usein niin vähän, voit tehdä hyllyn katon alle. Näin voit säästää tilaa autotalliin;
  • jos renkailla on levyjä, voit vain ripustaa pyörät köyteen, joka on sidottu seinän koukkuun;
  • riippumatta siitä, ovatko ne levyillä, on aina mahdollisuus luovuttaa ne olemassa oleville erikoisrenkaiden keskuksille, jotka ovat kaikissa maan alueilla;
  • äärimmäisissä tapauksissa voit käyttää pyöräsi myyntiä. Muiden hyvälaatuisten renkaiden ostaminen ei ole ongelma.

Niinpä, kuten näette, ratojen säilyttämiseen autotalliin on olemassa erilaisia ​​ratkaisuja. Jos valintasi putosi vain ripustamalla ne köyteen, sinun täytyy muistaa, että tämä pitäisi tehdä vain, jos levyjä on. Miksi? Koska kumi tulee hyvin nopeasti käyttökelvottomaksi eikä se pysty suorittamaan sille osoitettuja tehtäviä. Jos tallennat tuotteita tällä tavalla levyjen mukana, on suositeltavaa jättää 0,5-0,7 ilmakehän paine. Joten varastointi on heille vaarattominta. Niiden jättäminen työympäristön ylläpitoon ei ole sen arvoista.

Säilytyssääntöjä on noudatettava paitsi autotallissa. Kun ostat kumia, kiinnitä huomiota siihen, miten se varastoitiin, joko myymälässä tai jälleenmyyjien käsissä. Tämä tarkoittaa, että jos huomasit pyörän väärän varastoinnin ostettaessa, niitä ei ole suositeltavaa ostaa, koska niiden käyttöikä on lyhyt. Se tuo taloudellisia tappioita ja ongelmia.

Kumin virheellinen säilytys tiloissa

Harvat kuljettajat kiinnittävät huomiota siihen, miten talvirenkaat varastoidaan kesällä. Tämä on kuitenkin tärkeää, koska talvirenkaat palvelevat rasitusta, kun lämpötila on normaalia korkeampi. Se on melko pehmeä ja joustava. Ja kesärenkaat ovat rusketuksessa, kun lämpötila on alle nolla. Tämä mahdollistaa sen säilyttämisen käytännössä millä tahansa tavalla, sillä sen jälkeen se on vähemmän puutteellinen.

Jos talvirenkaat taitetaan väärin kesäkaudella, voit sanoa hyvästit kahdelle renkaalle. Koska tällaisissa olosuhteissa johto on mahdollinen, niin voidaan odottaa sen kaarevuutta soikean tai neliön muodossa, ja tämä aiheuttaa jo ongelman, koska tällaisen johdon kanssa on hyvin vaikeaa laittaa rengas levylle. Renkaan laskeutumisreuna huononee ja aiheuttaa painehäviötä, koska se sallii ilman kulkemisen. Seuraavassa kuvataan renkaiden varastoinnissa ilmeneviä valvontatietoja:

  • väärä ripustaminen Jos pyörässä ei ole levyä, rengas on painonsa mukaan epämuodostunut, kosketuksissa ketjujen tai köysien kanssa;
  • Monet ihmiset valitsevat varastoinnin tallennusmahdollisuuden. Kun valitset tämän vaihtoehdon, taatusti viimeiset kaksi rengasta ovat välttämättömiä, kun kaikki muut painavat;
  • hyllyjen sijasta jotkut saattavat asentaa vahvistuksen ymmärtämättä, että sauvat deformoivat suojaa ja häiritsevät käytön laatua;
  • jotkut ovat turvautuneet yksinkertaisesti ripustamaan renkaita ilman levyjä koukkuille tai tangoille. Kosketuspaikassa laskeutumisreuna on vaurioitunut, ja nämä ovat ongelmia kumin asennuksessa ja ilmansiirrossa;
  • sinun on otettava huomioon autotallin olosuhteet, koska kosteat ja kosteuttamattomat alueet voivat vahingoittaa renkaita.

Tällaisia ​​valvontatapauksia esiintyy usein autotallien omistajien kanssa renkaiden varastoinnissa. Sen pitäisi noudattaa vain yksinkertaisia ​​sääntöjä, jolloin kalliiden ostosten säilyttäminen tietyn ajan on mahdollista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Mielenkiintoinen