sunnuntai 22. huhtikuuta 2018

Automaattiset autotallin ovet: tyypit, valinta

  • Irrotettava pitkin kiskoa. Tässä järjestelmässä päinvastainen on totta. Kantopalkki / kisko on maanpinnan tasolla. Rullat liikkuvat myös ohjainta pitkin, mutta ne on kiinnitetty ovilevyyn alhaalta. Tämä on yksinkertaisin rakentaminen, mutta myös kaikkein ongelmallisinta: opas on tukkeutunut liasta, oviverho usein taipuu liikkuessaan.
  • Ovenlehti on tavallisesti metallilevyä, voit käyttää tavallista teräslevyä, profiloitua levyä, kartongin runkoon täytettyä jne. rajoituksia ei ole. Toinen asia on, että turvallisuus on tärkeää autotalleille, jotta levyä käytetään useimmiten. Mutta samaan aikaan portit osoittautuvat raskaiksi, ja ne on otettava huomioon moottorin tehon valinnassa.

    Vahvuudet ja heikkoudet

    Yleensä kaikki liukuvat / liukuvat portit eivät kykene tarjoamaan oikeaa lämpöeristysastetta. Heidän täytyy liikkua vapaasti seinien läpi, koska se sopii hyvin. Voit laittaa sinetit, mutta niiden on oltava hyvin joustavia. Ja tämä on lisäksi se, että samassa tasossa olevan portin vieressä pitäisi olla pala seinää / aidaa / vapaata tilaa - niin että on mahdollisuus

    Siksi, ja harkitse liukuvaa porttia autotallina, sitten vain kylmä autotalli. Tällöin maapallon kiskon rakennetta ei pitäisi käyttää lainkaan. Ensinnäkin se on hankalaa, koska se on siirrettävä ja se tarttuu. Toiseksi, tällaisella laitteella lumi pyyhitään sisälle, sade laskee alas - rullat ovat melko suuria korkeuksia ja et voi sulkea tätä aukkoa.

    On liukuvat automaattiset autotallin ovet ja edut:

    • Korkea halkeamiskestävyys. Kankaalle voidaan tehdä teräslevy, joka on hyvä suoja tunkeutumista vastaan.
    • Työn vakaus. Viat ovat mahdollisia vain, jos laakeripalkit ovat vaurioituneet, mikä on harvinaisuus konsoli- ja jousirakenteissa.
    • Työn riippumattomuus lumen läsnäolosta / poissaolosta.

    Ei kommentteja:

    Lähetä kommentti

    Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

    Mielenkiintoinen