Talvella metallinen autotalli ei ole paras vaihtoehto auton pysäköimiseksi. Huoneen ilman lämpötila on lähes sama kuin kadulla, mikä vähentää ajoneuvon suojauksen tehokkuutta nollaan. Ongelman ratkaiseminen auttaa lämmittämään metallin autotalli pohjasta katolle. Artikkelista opit, mitä materiaaleja käytetään lämmöneristykseen ja miten se tehdään itse.
Käytettävissä on erilaisia lämmittimiä
Ennen metallirakenteen eristämisen aloittamista on tarpeen valita sopiva eristemateriaali. Rakennusmarkkinoilla tarjotaan:
- , характеризующуюся отличными теплоизоляционными свойствами. Mineraalivilla, jolle on ominaista erinomaiset lämmöneristysominaisuudet. Niinpä, että puuvillavilla kosteuden vaikutuksesta ei menetä suorituskykyään, osta välittömästi materiaali vedeneristykseen ja höyrysulkuun.
- , часто используемую в строительстве. Lasivilla, jota käytetään usein rakentamisessa. Koska hyvää eristystä käytetään harvoin.
- разной степени плотности. Vaahto eriasteisesti tiheys. Laatu- ja lämmöneristysominaisuudet eivät ole mineraalivillasta huonompia. Lisäksi se on erinomainen kosteudenkestävyys, kestävä mädäntymiselle ja sienien kehittymiselle. Työ materiaalin kanssa on helppoa ja helppoa. Suurin haitta on sulaminen noken vapautumisella korkean lämpötilan vaikutuksesta.
- — жидкий утеплитель. Astratek - nestemäinen eristys. Laadukkaalla jalostuksella, jossa käytetään harjaa koko metallin autotallien pinnalla, koostumus saavuttaa huoneen korkean lämpöeristystason.
- с высоким показателем устойчивости к воздействию высоких температур и влаги. Penoizoli, joka kestää korkeita lämpötiloja ja kosteutta.
- с отличными показателями теплоизоляции и длительным сроком эксплуатации. Polyuretaanivaahto, jolla on erinomainen lämmöneristyskyky ja pitkä käyttöikä. Koostumuksen pinnan peittämiseksi tarvitset erikoisvarusteita.
On edelleen päätettävä, kuinka paljon olet valmis käyttämään metallin autotallien eristämiseen omin käsin ja mikä materiaali sopii sinulle ja sitten töihin.
Lämmin lattia
Jos aiot asentaa valmiiksi valmistetun metallin, sinun tulee huolehtia lämpimästä kentästä, kun valmistelet asennuspaikkaa. Tällöin, kun pohjaa asetetaan käyttäen clayditeä.
Jo käytössä olevan autotallien lattian eristysominaisuuksien parantamiseksi käytä timplexiä. Materiaali on osoittautunut hyvin - 50 asteen ja + 75 ° C: n lämpötilaan. Tasoitettu eristyskerros tehdään.
Monet omistajat käyttävät autotallia paitsi katettuina pysäköintialueina myös työpajana pieniä vianmääritys- ja huoltotöitä varten. Ilman hyvää katselukanavaa ei voi tehdä. Lattian rakenteessa näkyy heikko kohtaus, jonka kautta kylmä ja kosteus tunkeutuvat autotalliin. Tarkastuskuopan asennuksessa on välttämätöntä suorittaa vedeneristystöitä ja peittää kuopan seinät ja pohja pohjakerroksella. Kuopan kansi suojaa huonetta kylmältä.
Seinäeristys autotallien sisällä
Kun asennat metallirunko-autotallin, lämmitys suoritetaan välittömästi. Tässä tapauksessa käytetään teräslevyjä, joissa on polyuretaanivaahtokerros. Ei enää voida tehdä eristystyötä.
Kiinteän metallin autotalli tarkistetaan ensin ruostetta. Puhdista se huolellisesti ja peitä pohjamaalin rakenne metallilla. Seiniin on kiinnitetty metalliprofiilikehys. Pylväiden välinen etäisyys määräytyy mineraalivillan tai vaahtolevyn leveyden mukaan. Mineraalivillakerrokseen on asennettava höyrysulku. Seinäeristyksen viimeinen vaihe tulee olemaan kipsilevy tai -levy.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.