perjantai 4. toukokuuta 2018

Kokoontaitettava autotalli

или наборной конструкции. Esimerkiksi, kokoontaitettava metalli autotallien voidaan tehdä kahdenlaisia: iso-paneelin tai pinottu rakenne. Jälkimmäinen tyyppi edellyttää kykyä lukea ja tarkasti piirustusta, koska on tarpeen koota luuranko, katto ja asentaa suuri määrä ruuviliitoksia sekoittamatta telineitä ja tukielementtejä, kuten piirustuksessa on esitetty.

Toinen tyyppi on paljon helpompi koota. Itse asiassa tämä kokoontaitettavan autotallien vaihtoehto koostuu useista suurista suurikokoisista yksiköistä - kolmesta seinämästä, katosta, portista ja katosta. On mahdotonta sekoittaa, mutta rakenteen rakentamiseksi omin käsin tarvitset hyvän silmän ja kätevyyden, koska pienin tuulenpurka asennuksen aikana voi taivuttaa pitkää seinäpaneelia potkurilla tai jopa vahingoittaa henkilöä.

Vielä kireämpi asennuksessa on kokoonpuristuva betoni-autotalli. Tällaisen rakennuksen suunnittelu ei todellakaan eroa rakennuksista, mutta siinä on yksi ominaisuus. Betonilaattojen liittäminen rakennuskehykseen suoritetaan teräs- kulmilla, jotka on hitsattu lujitemateriaalikehykseen. Pohjan rakentamisen jälkeen on tarpeen asentaa seinälevy pystysuoraan asentoon nosturin avulla ja saada ankkuripultit tai kierretangot kulman kiinnitysreikien läpi. Ottaen huomioon, että raudoitettujen betonilaattojen ja palkkien paino on hyvin suuri, sääntöjen rikkominen ja kokoonpanojärjestys voivat johtaa kehyksen tuhoutumiseen.

Kuinka tehdä kokoontaitettava autotalli omin käsin

Helpoin tapa tehdä kokoontaitettava autotalli metallista ja metallilevystä. Tällaisten rakenteiden rakentamisen tekniikka on kehitetty kotimaan autoteollisuuden viimeisten 50 vuoden aikana. Voit käyttää kaksoiskorkeisella katolla varustetun metallihallin vakiomallia, mutta hitsausliitosten sijasta käytä kaksipistepultti- asennusta.

Keräämme rungon kokoontaitettavan autotalli

Toisin kuin hitsattujen metallihallien vakiomuotoilu, tyypilliseen järjestelmään voidaan vaihtoehtoisesti tehdä useita parannuksia, jotka helpottavat autotallien kokoonpanoa ja purkamista:

  1. Asiantuntijat suosittelevat seinäkehysten tekemistä lonkka-järjestelmän mukaan. Yksittäisten seinäkehysten kokoonpanon sijasta helpoin tapa on tehdä pyöreä pistorasiaan perustuva autotalli peruskehykseen, johon asennetaan rungon pystysuorien pystysuorien putkien putket. Seinien kokoamisen loppuun saattamiseksi on tarpeen kiinnittää rungon yläosa asennetuille telineille;
  2. Ottaen huomioon, että kahden metallipalkin tai putkimaisen tangon hitsatun liitoksen jäykkyys on noin kaksi kertaa korkeampi kuin pultit, kehyksen vaaditun lujuuden varmistamiseksi on välttämätöntä käyttää suurta määrää lisäkannattimia ja paksuja levyjä;
  3. Kattoelementit asennetaan, tulevan katon runko asennetaan koottuihin seiniin. Putkimainen runko kokoontaitettava autotalli voidaan suojata metallilevyllä.

Kokoonpanon aikana kaikki ruuviliitokset tulee asentaa siten, että kiinnitysmutteri on autotallien sisällä ja on suositeltavaa jauhaa pultin pää liitoksen ulkopuolelle pyöreään muotoon. Tämä eliminoi mahdollisuuden vapauttaa liitäntä ja irrottaa autotalli kohti olevaa levyä.

Asentaaksesi ovet autotallien etuseinään, on tarpeen asentaa ylimääräisiä pystysuuntaisia ​​pylväitä, joihin voidaan asentaa katokset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Mielenkiintoinen